последвайте ме:
https://influencerworldeu.blogspot.com/
Ако се чудите как да започнете блог в Instagram без опит, ще се радвате да разберете, че е лесно да започнете. Блогът в Instagram е микроблог поради ограничението от 2200 знака за надписи срещу без ограничение в традиционните платформи за блогове. Блогърите в Instagram с 15 000 ангажирани последователи могат да направят около $200 на спонсорирана публикация.
Много хора започват блог в Instagram с намерението да продават продукти извън портата. Ако това е вашата цел, можете да започнете безплатно с Square Online. Той има най-лесния процес на настройка и не плащате нито стотинка, докато не направите продажба. Това е идеално за блогъри в Instagram, които нямат месеци, за да изградят пълноценен магазин за електронна търговия. Започнете безплатно днес.
Посетете Square Online
Ето осемте стъпки за това как да започнете блог в Instagram:
1. Създайте акаунт в Instagram
Създаването на акаунт в Instagram е безплатно и отнема само няколко минути. Стъпката, която отнема най-дълго, е да разберете какво искате да бъде вашето потребителско име. Имайте предвид, че за разлика от други платформи за социални медии, можете да промените потребителското си име по-късно. Въпреки това, мнозина предпочитат да използват пълното си име като потребителско име, за да изградят лична марка.
Започнете с вашия акаунт в Instagram само с няколко стъпки:
Изтеглете приложението Instagram от Google Play Store (Android) или App Store (iPhone).След като бъде инсталиран, докоснете иконата на Instagram, за да я отворите.Регистрирайте се с вашия имейл адрес или телефонен номер, ако използвате Android. Ако използвате iPhone, ще изберете Създаване на акаунт, след което въведете телефонния си номер. Ще получите текст с код за потвърждение, който да въведете. Като алтернатива можете да използвате еднократно влизане, като изберете данните си за вход във Facebook.След това ще получите подкана за създаване на потребителско име и парола.Уверете се, че имате публичен профил вместо частен, освен ако не искате само приятели и семейство, на които позволявате да четат блога си.
Потребителите могат също да се регистрират за Instagram от настолен компютър сега. Може да имате повече от един акаунт в Instagram. Някои хора избират да имат акаунт за личната си марка, както и за компания (като магазин за електронна търговия или подкаст).
2. Изберете ниша за вашия блог в Instagram
Когато се научавате как да стартирате блог в Instagram, ключът към постигането на постоянен растеж е да дадете на аудиторията си това, което е очаквала. Ако сте блогър за пътувания в Instagram и след това публикувате спонсорирана реклама за шезлонг, вие не само ще объркате последователите, но и може да ги накарате да се отпишат. Избирайки ниша за вашия блог в Instagram, вие казвате на хората, които идват във вашия блог, точно какво съдържание ще получат занапред, ако ви последват.
Важно е да вземете внимателно предвид при избора на ниша . Въпреки че можете да промените фокуса си по-късно, това може да обърка аудиторията си. Някои блогъри в Instagram започват с широка категория като лайфстайл блог, преди да решат за по-тясна ниша като пътуване или родителство. Също така е важно да разберете, че много блогъри в Instagram в крайна сметка създават блог на уебсайт, който няма ограничения за броя на знаците, които можете да напишете.
Пътуване
В рамките на ниша за пътуване можете да получите още по-конкретни. Някои блогове в Instagram се фокусират единствено върху вътрешни пътувания или международни пътувания. Има цели блогове, посветени само на пътуванията на Дисни. Други ниши за пътуване включват самостоятелни пътувания, пътувания с големи размери, семейни пътувания и пътуване с домашни любимци. Има дори пътешественик в Instagram, който посвещава акаунта си на къмпинг в хола си благодарение на пандемията от COVID-19.
Някои блогъри за пътувания в Instagram намират успех като монетизация чрез хостинг на туристически обиколки. Има много блогъри, които също учат другите как да пътуват повече, независимо дали това е чрез използване на награди за пътуване чрез кредитни карти или продажба на всичко, което притежавате, за да пътувате. Като колега блогър за пътуване, следвам много блогъри за пътувания в Instagram, за да получа идеи за нови места за посещение.
Блондинката в чужбина е популярен блог за пътувания в Instagram. Тя също има блог на своя уебсайт, канал в YouTube, частна общност във Facebook и е домакин на обиколки по света.
начин на живот
Блогът за стил на живот в Instagram често включва снимки и публикации на ежедневни дейности, хобита или прозрения. Тези блогъри са склонни да се придържат към няколко категории, вместо да публикуват всичко и всичко, което им харесва. Например, лайфстайл блогър може да публикува за семейство, пътуване, храна и пари.
Много лайфстайл блогъри в Instagram си осигуряват приходи от съдържанието си чрез партньорства с марка. Тези партньорства на марката често са спонсорирани публикации, където на Instagrammer се плаща, за да направи статична публикация в Instagram или Instagram история за продукт. Понякога те правят партньорски програми с различни марки и печелят комисионна за всякакви реферали за продажби.
Ребека Рпати е лайфстайл блогър, която също има синя проверена отметка към името си. Това вероятно е, защото тя е Мис Вселена Унгария и е телевизионна водеща. Това позволява на другите потребители да знаят, че това е легитимен акаунт за тази публична личност.
Храна
Блогърите на Food Instagram също идват в много ниши. Имате блогъри, които говорят за неща като печене, печене на скара, sous video и бонбони. Има блогъри, които са специфични за диетата, като кето, палео и без глутен. Някои блогъри също избират да представят храна, намерена по време на техните пътувания, или само храна от определено място, като колички за храна в Ню Йорк.
Блогърите за храна в Instagram могат да осигурят приходи от блоговете си чрез партньорства с марки, писане на готварски книги или създаване на свои собствени кухненски джаджи. Блогър на sous vide, показващ рецепта, която използва sous vide, може да даде списък с любимите си sous video машини, докато използва партньорски връзки.
Pinch of Yum е базирана в Минесота двойка, която е не само блогъри за храни, но също така е домакин на работилници за фотография на храни и ръководи сайт за членство в хранителен блог, който учи другите как да имат свой собствен блог за храна.
Пари
Блогърите за пари в Instagram пишат за много различни теми, базирани на пари. Тези теми включват лични финанси, кредитни карти, изплащане на дълг, правене на пари, инвестиране и дори специфични за инвестиции ниши като Forex или криптовалута.
Паричните блогъри печелят пари чрез партньорства, спонсорирани публикации и партньорски връзки. Популярните блогъри за пари създадоха свои собствени инструменти като бюджетни подвързване и плановици. Онлайн курсове, коучинг, консултации и сайтове за членство също са популярни стратегии за приходи за блогъри за пари.
Рамит Сети е блогър за лични финанси зад бестселъра на NY Times „Ще те науча да бъдеш богат“.
3. Създайте завладяваща биография
Биография в Instagram е малък фрагмент от текст под снимката ви в профила ви в Instagram. Профилът в Instagram е мястото, където потребителите преглеждат вашия профил, снимка и всички публикации, които сте създали. Това също е мястото, където потребителите отиват, за да ви последват. Тази био зона е възможност да покажете на всички кой сте, за какво се застъпвате и на кого служите в рамките на 150 знака. Това е шанс за вас да направите добро първо впечатление, така че ще искате да прекарате известно време в изработването на завладяваща биография.
Като блогър в Instagram, за вас е важно да дадете на посетителите на вашия профил кратък поглед какво могат да очакват, ако ви последват. Някои потребители избират да дадат информация за контакт като имейл адрес или телефонен номер – особено ако са бизнес или ако искат някой да се свърже с възможностите за сътрудничество. Други предпочитат да споделят цитат, местоположението си и може би дори някои хобита.
Каквото и да изберете да покажете в биографията си, не забравяйте да го приспособите към вашата ниша и желаната от вас аудитория. Когато сте много конкретни за това кой сте, е по-вероятно да привлечете хора, които са точно като вас и искат да се ангажират с вашето съдържание.
В моята биография в Instagram е ясно, че съм блогър за пътувания. Читателите могат да очакват да видят снимки от пътешествия, нашия дом и моето семейство.
4. Правете или извличайте атрактивни изображения
Instagram е визуална платформа, където снимките, които демонстрирате, имат повече значение от надписите. Снимките, които споделяте, трябва да следват дизайна на идентичността на вашата марка, така че стилът на изображението ви да бъде разпознат като ваш, преди потребителят да провери дали е сигурен.
Тази естетика трябва да остане последователна във вашите публикации в Instagram. Това помага да създадете сплотен вид на вашия профил. Важно е да се отбележи, че не е нужно винаги да използвате свои собствени изображения, за да публикувате. Има много безплатни уебсайтове за снимки, които да използвате, като Pexels и Pixabay. Много от тези изображения не изискват приписване, но най-добре е да проверите отново какви са ограниченията за всяка снимка.
Всяка от тези снимки от Pexels има същото топло настроение и би работила добре в една и съща емисия в Instagram.
5. Напишете публикациите си в блога си в Instagram
Публикация в блог в Instagram е известна още като надпис. Вашите надписи не могат да бъдат повече от 2200 знака. Поради тази причина мнозина смятат, че използването на Instagram за блогове означава, че водите микроблог в сравнение с писането на пълноправен блог, хостван на вашия собствен уебсайт.
Вашите публикации в блога не трябва непременно да съдържат 2200 думи, за да разкажете история. Много пъти надписите, които са кратки и провокиращи размисъл, се справят наистина добре в Instagram. Най-важните редове във вашите надписи са първият ред и след това вашият призив за действие.
Първият ред, който пишете, трябва да привлече вниманието на читателя. Мислете за това като за едноред – какво ще попречи на някой да превърти публикацията ви в новинарската си емисия? Това трябва да е сравнително кратък ред, за да могат да го прочетат, без да се налага да щракват върху „още“, за да видят останалата част от надписа. Направете интригуващо изявление, предизвикайте емоционален отговор или споделете оферта.
Последният ви ред трябва да дава призив за действие (CTA). CTA може да бъде толкова просто, колкото да помолите последователите си да се ангажират с вас в секцията за коментари. Или вашият CTA може да поиска да маркирате приятел, да разгледате връзката в биографията си за повече информация или да натиснете бутона за следване. Популярен CTA е „двойно докосване, ако сте съгласни“, като се позовава на действието, което човек извършва, за да „харесвате“ вашето изображение в Instagram.
Друг важен елемент при създаването на публикациите в блога си в Instagram е да се уверите, че разбивате текста, ако пишете много. Трудно е да се чете огромна стена от текст без естествени прекъсвания на редовете. Искате съдържанието ви да е лесно за смилане. Instagram не улеснява извършването на това в приложението, така че много хора пишат черновата си в бележки или документ за текстообработка, преди да го копират и поставят в платформата, за да запазят форматирането.
6. Използвайте подходящи хештагове, за да увеличите откриваемостта
Хаштагът е дума или фраза, предшествана от хеш знак (#). Тези хештагове позволяват на потребителите да намират съобщения по дадена тема. Например, когато въведете хаштаг #travelinspo в полето за търсене в Instagram, той показва снимки от пътуване.
Можете да използвате хештагове както в статични публикации в Instagram, така и в истории в Instagram. Със статичните публикации можете да използвате до 30 хештага. Можете да добавите до 10 хаштага в една история. Когато използвате хештагове, дори и непоследователите могат да намерят вашето съдържание, ако търсят този конкретен хештаг. Това позволява на блогърите в Instagram да достигат до нова аудитория и да увеличават своите последователи.
За да намерят подходящи хаштагове, които да използват, много блогъри харесват програмата Later.com. С него вие предоставяте хештаг, който искате да използвате, и той ще ви даде предложения за подобни хештагове или хаштагове, които обикновено се използват с този хештаг. Програмата ще ви уведоми веднага щом достигнете ограничението си от 30 хештага за надписа си.
Има 48 милиона публикации с хаштаг #travelblogger. Потребителите могат да следват хештаг, за да видят тези публикации в новинарската си емисия, без да следват всеки отделен създател.
7. Геомаркирайте публикациите си
За да маркирате публикация с географски маркер, просто добавяте географско местоположение, за да кажете на другите къде е направена снимка. Някои потребители предпочитат да бъдат много подробни за това къде е направено изображението, като например точното име на кафене. Други предпочитат да бъдат по-общи, като например да маркират Манхатън или дори Ню Йорк.
Геомаркирането позволява на другите да видят къде се намирате. Освен това помага на другите да намерят изображения от определено място. Потребителят може да търси в Instagram по местоположение, за да намери други, които са били на място, което изследва. Включването на вашето местоположение позволява на блогърите да увеличат аудиторията си, тъй като потребителите на Instagram могат да търсят публикации, базирани на местоположение, и да се натъкнат на всяка публикация, която има геотаг. Ако потребител харесва това, което сте публикували, може да спечелите нов последовател – всичко това, защото сте маркирали местоположението си.
Този блогър в Instagram е маркирал местоположението си като Manarola, Le Cinque Terre, което е в Италия.
8. Взаимодействайте с други потребители на Instagram
Целият смисъл на използването на социалните медии е да бъдете социални - това включва взаимодействие с други потребители в Instagram. Можете да харесвате и коментирате публикации на други потребители и можете да ги следвате. Когато взаимодействате с други потребители, е по-вероятно те да проверят вашия профил и микроблог. Ако им хареса това, което виждат, има шанс да ви последват или поне да оставят харесване или коментар, за да ви върнат услугата.
Използвайте Instagram Stories
Една от най-популярните функции на Instagram е използването на Instagram Stories. Историята действа като слайдшоу, което е достъпно само за 24 часа във вашата емисия на Instagram Story, освен ако не изберете да я представите. Когато включите историята в Instagram, тя ще остане в профила ви в секцията „Осветяване“, докато не я премахнете.
В рамките на тези истории в Instagram потребителите могат да споделят изображения, видеоклипове и текст. Историите са много по-малко подбрани от статична публикация, която се показва в емисията ви в Instagram и остава завинаги в профила ви, освен ако не решите да я изтриете. Много потребители избират да представят кадри зад кулисите от ежедневния си живот в своите истории. Можете също така да създавате анкети, да споделяте GIF файлове и да публикувате история, която избрана група хора да види. Блогърите могат да маркират истории на други потребители и ако продават в Instagram , те също могат да маркират продукт.
Ако имате повече от 10 000 последователи в Instagram, можете да използвате функция, която позволява на посетителя да плъзне нагоре върху историята. Когато потребителят плъзне нагоре върху съдържанието, той го отвежда до URL адрес по избор на създателите на историята. Това е чудесно място за вмъкване на партньорска връзка.
Instagram историите ви позволяват да видите кой е гледал вашата история.
Коментирайте и харесвайте публикациите на потребителите
Когато се ангажирате със съдържанието на друг потребител, е по-вероятно той да ви върне услугата. Коментарите, които правите в друга публикация, трябва да са обмислени, повече от емоджи и да показват, че всъщност четете надписите им. Не е нужно да пишете книга - изречение или две са идеалната дължина.
Следвайте други потребители
Един от най-големите грешки в Instagram е методът за прекратяване на следване. Това е следене на потребител само с намерението той да ви последва обратно и да престане следенето му, след като го направи. Доста често срещана практика в Instagram е да увеличавате последователите си по този начин, колкото и да го смятат за тръпчиво.
Instagram заяви, че работят върху политики, за да предотвратят възникването на тази практика. Най-добрата ви стратегия за увеличаване на списъка с последователи е автентично да следвате други потребители, които искате да следвате.
Как да осигурите приходи от вашия блог в Instagram
Има много начини да печелите пари във вашия блог в Instagram . Тези методи за осигуряване на приходи включват партньорство за продукти и услуги на някой друг, създаване на спонсорирани публикации и продажба на собствени продукти и услуги.
Въпреки че всички връзки, които добавите към зоната за надписи на публикация, няма да могат да бъдат щраквани, можете да добавите връзка към вашата биография. Някои хора избират да създадат безплатен акаунт при доставчик на уебсайтове, като Square Online , и да хостват там списък с връзки. Това е полезно, ако говорите за различни връзки във всяка публикация, която правите.
В противен случай можете да използвате linktr.ee , което е друго популярно място за изброяване на вашите URL адреси. Като блогър с действителен уебсайт предпочитам да не използвам linktr.ee, защото искам да получа прегледите на страниците, вместо да ги давам на друга услуга. Виждал съм и случаи, при които актуализация на платформата Instagram кара акаунти, използващи linktr.ee, временно да се затворят, така че продължете с повишено внимание, ако използвате този метод.
Пример за целева страница, към която акаунт в Instagram се свързва специално за Instagram, вместо да използва linktr.ee, но работи по същия начин. (Източник: The SweetLife Company от April Beach)
Използвайте партньорски връзки
Партньорска маркетингова програма позволява на създателите да печелят комисионна за препращане на продажби към търговец. Тези комисионни обикновено са от една до 10% от продажбата, но понякога се плащат, ако вместо това има потенциален клиент или щракване върху персонализирана връзка. Възможните клиенти и кликванията обикновено плащат по-малко от $1 всеки.
Това е привлекателна опция за много блогъри в Instagram, защото хората така или иначе обикновено говорят за любимите си продукти и услуги. Може и да им се плаща за това. Понякога търговци и блогъри договарят стимул, като купон за отстъпка от 10%, който да използват последователите. Това обикновено не се отразява на комисионната, която филиалът печели, а вместо това излиза от маркетинговия бюджет на търговеца.
Блогърите в Instagram могат да се регистрират за акаунт с rewardStyle, който използва приложението LiketoKnow.it, за да им улесни споделянето на продукти, представени в публикации. Най-хубавото в това е, че блогърът получава комисионна за направени продажби.
Пример за потребител на Instagram @arrayoffaces, използващ партньорски код за популяризиране на продукт.
Създаване на спонсорирани публикации
Блогърите в Instagram могат да създават съдържание за марки в замяна на безплатен продукт, отстъпка или пари. Какво ще спечелите за публикация ще зависи от броя на последователите и ангажираността, която получавате. Например, блогър с 15 000 ангажирани последователи може да спечели около 200 долара за публикация и 350 долара за видео. Instagram историите обикновено плащат по-малко, защото изчезват след 24 часа. Научете повече за настройването на тарифите за вашия блог .
Можете да печелите пари, дори ако нямате много последователи, защото марките са склонни да се грижат повече за ангажираността, отколкото за показателите за суета. Причината за това е, че е лесно изкуствено да надуете броя на последователите и харесванията, които получавате, като ги закупите. Коментарите обаче са много по-трудни за изкуствено създаване. Когато имате ангажирана аудитория, е по-вероятно те да ви се доверят и да се вслушат в препоръките ви.
Пример за спонсорирана публикация от потребител @kkateli
Продавайте собствените си продукти и услуги
Създаването на собствени продукти и услуги ви позволява да контролирате не само характеристиките, но и производството и качеството на вашите предложения. Можете да създавате продукти като добавки, физически книги, електронни книги, облекло и кухненски джаджи. Услугите, които можете да предложите, включват проектиране, консултации и коучинг – всяко от тях обикновено предлага по-високи маржове на печалба, тъй като не е необходимо да създавате никакви физически стоки.
Ако нямате уебсайт за електронна търговия, но имате няколко продукта, които искате да продадете, помислете за използването на Square Online . Това ви позволява бързо да създадете онлайн магазин, като използвате продукти, представени във вашите публикации в Instagram - дори предишни публикации, които сте направили. Необходими са само три бързи стъпки, за да започнете и не плащате нищо, докато не извършите продажба.
Често задавани въпроси (FAQ) за това как да започнете блог в Instagram
Този раздел включва най-често задаваните въпроси за това как да стартирате блог в Instagram.
Колко успешни са блогърите в Instagram?
Има блогъри в Instagram, които публикуват редовно и имат по-малко от 100 последователи и не правят нищо. Имате и блогъри, които имат милиони последователи и също така печелят милиони долари. Вашият успех ще зависи не само от това как измервате успеха, но и от вашия талант, ресурси и отдаденост към блоговете в Instagram.
Колко последователи са ми необходими, за да се считам за влиятелен човек?
Броят на последователите, които имате в Instagram, не определя дали сте инфлуенсър. Всъщност можете да имате пет последователи в Instagram. Например, ако направите публикация за нова чаша за чай на петимата си последователи и те отидат да купят тази чаша за чай въз основа на ваша препоръка, вие официално сте повлияли на тази покупка.
Колко последователи ми трябват, за да се потвърдя в Instagram?
Броят на последователите няма значение, когато става въпрос за проверка в Instagram. Проверката отива към акаунти, които заслужават внимание, като тези, които често се имитират. Те включват известни личности, спортисти и политици. Можете да кандидатствате за проверка и Instagram ще направи преглед на вашите забележителни постижения, използвайки независими източници като новинарски канали и списания.
В крайна сметка
Независимо от мотивите зад желанието да научите как да стартирате блог в Instagram, можете да започнете много бързо. Отнема само няколко минути, за да създадете акаунта си, след което сте готови да получите изображения и да създадете първата си публикация в блога. Предимствата от използването на Instagram като блог включват създаване на завладяващо съдържание много бързо, без да харчите пари, изграждане на последователи и потенциално дори печелене на пари от него.